1. Het eten was echt prima. Helaas gaan wij echter niet meer terug. Een van ons had een allergie en ja ok dat hadden we niet bij reservering gemeld. Eenmaal daar dit aangegeven. Dan zou er een allergiekaart gemaakt worden. Dit duurde eventjes dus hadden we alvast besteld. Hier zat toen iets bij dat diegene niet mocht hebben. Hadden we inderdaad niet goed aangegeven op het bestelformulier. Toen kwam er een dame met een zeer vervelende houding vragen wie de allergie had en ging toen ook nog even in discussie over de ernst van de allergie. Dit met een zeer denigrerende, vervelende en terechtwijzende houding alsof diegene met een allergie echt iets verkeerd had gedaan...zeer teleurstellende manier van doen dus. Het was niet eens zo erg dat het even duurde voordat we het allergiekaartje kregen, maar de houding van het personeelslid was zeer onprofessioneel mijn inziens. Ik ga dan ook de volgende keer naar een van de concurrenten in deze omgeving.