1. Hajé restaurant roept gezond en biologisch te zijn. Vanavond de specialiteit (volgens eigen zeggen van het Hajé) saté gegeten, gekookte kip die 10 seconden op de grillplaat heeft gelegen. Niet vies maar zeker geen saté te noemen. Op de kaart staat dat je altijd dagverse groente kunt bij bestellen, speciaal bedoeld voor de verstandige biologische eters onder ons, maar toen ik er om vroeg gaf de ober aan dat ze dat nooit hebben, ook niet toen ik hem zijn eigen kaart liet zien. De frietjes, uit de diepvries hetzelfde als bij een slechte friet tent. Ik ben niet enthousiast en ga de volgende keer in Heerenveen op zoek naar een ander adres. Kort samengevat, liefdeloos gekookt!

1. Geachte heer Donkers,

Allereerst willen we u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw teleurstelling kenbaar te maken.
    Via de mailis het vaak wat moeilijker om de gehele klacht boven water te krijgen.
    Vaak zijn er nog details die niet ter sprake zijn gekomen.

We vinden het erg vervelend dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar tevredenheid is verlopen.

graag zouden wij dan ook met u in contact komen.

zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contact gegevens naar onderstaand e-mail adres te sturen.

heerenveen@haje.nu

met vriendelijke groet,