1. Met zijn vieren hier een avond gegeten: uitstekende wijnarrangementen, prima sommelier "Andrea", overheerlijke gerechten, creatieve opmaak van alle gerechten, verscheidene smaaksensaties, persoonlijke wensen kunnen worden ingewilligd. Een echte aanrader, maar de ontvangst was allesbehalve en moet/kan verbeterd worden! Dit was het restaurant absoluut onwaardig! Prijs/kwaliteit was dik in orde!!
    Keurig ingedekte tafel met mooi damasten tafellinnen prachtig bestek. De afsluitende koffie en thee met zelfgemaakte friandises vervolmaakte het geheel.

Vorige recensies van osmen27

• Gisteren hebben wij dit restaurant bezocht en na een zeer vriendelijke ontvangst werden wij naar een mooi ingeklede ronde tafel gebracht voor de open gashaard.. Wij kregen een heerlijk 6 gangen diner met een prima wijn arrangement. De bediening was goed en kundig. De verschillende culinaire hoogstandjes blonken uit door creativiteit en smaaksensaties. Bij de koffie na afloop werden wij verrast met allerlei snoeperijtjes waaronder caramel met zout. Het geheel was voor eens ware topbeleving en wij keren hier beslist nog eens terug.