1. Ethienne Soyer

Op zoek geweest naar een leuk tapasrestaurant in Arnhem, kwamen we op deze pagina uit: Na het lezen van diverse recensies zowel positief als negatief hebben we toch besloten om dit restaurant het voordeel van de twijfel te geven.. helaas.

De ontvangst was redelijk in orde we hebben niet lang op een tafeltje hoeven wachten deze was jammergenoeg wel uit het zicht van het bedienend personeel wat resulteerde in lang moeten wachten op het eerste drankje. Regel 1 in de horeca, ze eten je arm en drinken je rijk! Leer hiervan

Bij het plaatsnemen viel meteen op, zoals een eerder commentaar ook al vermeldde, dat het servies toch echt aan vervanging toe is. Wanneer de print aan het vervagen is, is dit een goede indicatie. Tevens oogt dit niet heel hygiënisch.

Het is prettig wanneer het personeel vraagt of de werkwize bekend is of dat deze uitleg behoeft. Zo was het ons niet bekend dat het tapas royal menu bestaat uit een selectie tapas waarbij de keuken beslist wat er geserveerd wordt. Wij besloten om verschillende tapas a la carte te bestellen. Waarbij de prijzen varieerden van 3, 50 voor de patatas bravas tot 6,50 voor de gambas in olie.

De kwalteit, presentatie en hoeveelheid van de diverse tapas rechtvaardigden de hoge prijzen absoluut niet. De kok is blijkbaar een groot fan van chillisaus dit kwam terug in de patatas bravas, het schaaltje nachos wat bij binnenkomst werd gegeven en bij het bliksems biefstukje. Kleine tip, als de porties al niet zo groot zijn serveer het dan in kleinere bakjes dan doet het optisch meer aan . De hoeveelheid en smaak van de spareribs was daarintegen wel heel goed maar daarvoor ga ik niet naar een spaans restaurant.

Het positieve van de avond was het gezelschap, ik zou dit restaurant niet aanbevelen wanneer men echt van de spaanse keuken wil genieten maar wel als je een grote interesse in oude kelders hebt

2,5

1. Graag zou ik Willen weten welke dag dit is geweest om te kunnen oordelen hoe of wat.Omdat ons restaurant vooral de laaste tijd grote stappen heeft gemaakt in de goede service.