Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. margot glimmerveen

De latte was warme melk met een licht bruin kleurtje en smaakte nauwelijks naar koffie. Na een klacht kregen we een kannetje koffie erbij, dit duurde echter zo lang dat de melk al koud was. De tosti bestond uit een door midden gesneden homp brood die in de oven verwarmd was waardoor het brood volkomen uitgedroogd was. Na een klacht werd het brood nogmaals verwarmd waardoor het geheel nog onsmakelijker werd. Bij betaling bracht ik de tosti terug, moest alles betalen. De opmerking was: Zo hoort een tosti te zijn en de volgende keer zullen we er meer koffie in doen. Waarop ik opmerkte: Ik kom echt niet weer.

1. Een latte macchiato is warme melk met een espresso hoeveelheid koffie. Wij hebben uw klacht serieus genomen en geprobeerd op te lossen door u extra koffie te geven. De tosti wordt dikker gesneden en warm gemaakt in de oven. Dat de tosti niet naar wens was betreuren wij en zullen in het vervolg hieraan meer aandacht besteden. Wij vinden uw recensie daarom gedeeltelijk ook onterecht.

2. Hallo Margot,

Wij vinden je recensie wel terecht! Al waren we er zelf natuurlijk niet bij. Als een Latte Macchiato er bruin uit ziet dan is er iets niet goed gegaan. Persoonlijk vind ik de Latte Macchiato de leukste koffie specialiteit om te zetten. Vooral als de laagjes met warme melk, espresso en schuim mooi tegen elkaar afsteken. Ik denk dat ik mijn enthousiasme voor koffie ook aardig op mijn team is overgewaaid. In 2019 heb ik Du Nord overgenomen. We zouden het heel fijn vinden als je weer eens langs wilt komen voor een goede koffie als je in de buurt bent. En het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als we je het bezoek aan Du Nord positiever ervaart en misschien je recensie wilt herzien. Hopelijk tot ziens!