1. We hadden dit restaurant zorgvuldig uitgekozen als onderdeel van het programma happen en stappen. Er was voor ons een tafel gereserveerd op de bovenste etage. We voelden ons al snel gast op het feestje van een ander, want dat was inmiddels ook begonnen op de deze etage. Maar goed we dachten niet zeuren... maar genieten. Ons eten werd geserveerd en daar valt niets op aan te merken, het was prima. Maar blijkbaar was er voor ons precies een uur gereserveerd en dat hebben we gemerkt. Terwijl een deel van ons nog aan tafel zat werden de eerste tafeltjes aan de kant gezet... en dat gebeurde zonder verdere uitleg. Toen we tegen de manager zeiden dat we dit niet gastvrij vonden... was zijn antwoord " jullie hebben een uur en ik sta in mijn recht". Jammer dat een gezellige avond op deze manier zo'n domper kreeg. Misschien was er voor ons ook maar een uurtje gereserveerd, maar dat communiceer je dan toch anders, dit was echt heel lomp!

1. Master G
    Van restaurant

Beste mevrouw van het personeelsuitje,

Ondanks de pittige kritiek bedankt voor de recensie.
    De omstandigheden rond uw personeelsuitje waren ons natuurlijk bekend, intern was dit al besproken.
    Via eet.nu reageer ik graag op uw recensie.
    U heeft gelijk dat de planning die betreffende avond erg krap was, met slechts een kleine marge misschien iets te krap.
    Ter verdediging; normaal gesproken duurt de Happen en Stappen reservering waar u deel van uitmaakte precies een uur, en dit was de eerste keer dat het overgrote deel van de gasten van een party ook precies op de aanvangstijd (en zelfs al hiervoor) binnen kwamen.
    En, ik heb uw gezelschap tot 2 keer toe aangeboden om beneden op een rustiger plek na te tafelen maar u gaf aan dat u hier geen behoefte aan had.
    Toch mijn welgemeende excuses voor de te krappe tijdsplanning en mijn strakke reactie op uw commentaar.
    Tevens vind ik het jammer voor u dat we uw gezellige avond hierdoor enigszins hebben verstoord.
    Wel fijn om te lezen dat u de avond verder als positief ervaren heeft.
    En ook sportief dat u uiteindelijk nog een krappe voldoende geeft voor uw algehele ervaring in het Goudkantoor.
    De bediening heeft u deze, toch wel dolle avond, ook graag geholpen en we hopen dan ook dat we u ondanks uw aangegeven ergernissen toch ooit weer eens mogen verwelkomen in het Goudkantoor.

Met vriendelijke groet,

Ernest Frank Lolkema