1. Tijdens de Drentse avond van Dinsdag 8 nov hadden we kaartjes geregeld via de Bruna en daarop stond toegang en kopje koffie met cake. Maar één van ons wilde graag een kopje cappuccino, toen wij de vraag stelden aan de serveerster kregen we gelijk een antwoord "dat kan niet!" Toen wij zeiden dat wij wel bij wilden betalen voor de meerprijs ten opzichte van de koffie ging ze een koffie en een cappucino halen. Tot onze grote verbazing moesten wij de cappucino volledig betalen 2,25 euro. Wat een zeer slechte service vind ik dit, en wij waren niet alleen, bij ons aan de tafel zaten ook andere mensen die dit hadden besteld en ook dit heel bijzonder vonden. Toen wij dit zeiden tegen de serveerster zei ze" ik heb het ook niet bedacht, opdracht van de BAAS". Dank je wel baas!! Als je klanten wil houden zou ik dit heel anders aanpakken om je klanten binnen te houden en te binden. Dit is verre van klantvriendelijkheid!!

3,6

1. Vind dat deze recensie eigenlijk niet thuis hoort op deze site. Dit betreft niets van het eten en restaurant op zich. Ben van mening dat het hier om een misverstand of miscommunicatie zal moeten gaan.

2. Goedemorgen Hans,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk is waarom wij deze recensie hebben goedgekeurd. Een recensie is de mening van een persoon. Het kan voorkomen dat meningen verschillen, dat iemand zijn mening niet uitgebreid toelicht of dat iemand verkeerde conclusies heeft getrokken, maar dat maakt het in onze ogen nog geen ongeldige recensie. In dit geval betreft het de ervaring bij De Witte Olifant en de recensie geeft weer hoe de situatie is overgekomen op de gast.

Hopelijk is het na deze uitleg duidelijker waarom deze recensie is goedgekeurd en we hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu!

Met vriendelijke groet,
    Janita