1. Op zondag 6 november 2016 gegeten bij billy beer in Delft. Wij zijn al jaren gast in dit restaurant, maar na elk bezoek hebben we het idee dat de kwaliteit en service steeds minder worden.

Voorgerecht was nog niet geserveerd toen we het hoofdgerecht kregen. Personeel is meer met elkaar aan de hoek van de bar bezig dan met de gasten. Geen goedenavond, maar "hallo". Hoog "je"en "jij" gehalte. Vlees te gaar of rauw. Zelf moeten vragen of we een nieuw drankjes konden krijgen, bediening loopt heen en weer, maar vergeet te kijken of er geschonken kan/moet worden. Sla liep al bruin aan, slappe gare groeten. Lang moeten wachten op rekening, waarna de rekening ook niet klopte....drankjes op de bon die niet zijn uitgeserveerd.

Onvrede kenbaar gemaakt, geen begrip, maar wel "ik ga het doorgeven".

Zonde om op zo'n goede locatie met zo'n goede formule, zo veel incapabele medewerkers/leiding te hebben .

Dit was ons laatste bezoek na 15 jaar billy beer.

3,1