1. Onlangs hier gegeten. Menukeuze moest van te voren worden opgegeven. Dit hebben wij opgezocht op de site. Bij het afrekenen bleek het restaurant nog een andere menukaart te hanteren, waardoor de rekening hoger uitviel. De verklaring die wij hiervoor kregen, was dat de prijzen op de website voor "thuisbezorgd" zijn. Dat staat echter nergens vermeld.
    Het eten was lekker, maar de porties waren erg klein en niet in verhouding tot de prijs. Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader!!

1. Hamdi
    Van restaurant

Klopt niet wat je zegt, ik heb jullie ook een menu kaart van te voer doorgestuurd zo als iedereen plus dat je een 2d menu gratis.
    we waren heel gastvrij met jouw. Ik heb het gevraagd of als was naar wins en jouw antwoord was prima. we zijn een trots restaurant en ik adviseer je om niet meer terug te komen.