1. M alberta

De sfeer als je binnenkomt is prima en gezellig. Goede ontvangst. Hierna als je bestellen wilt gaan doen klanten die later binnen komen allemaal voor. Dit geeft meteen al een apart gevoel. Wij hadden een klein meisje bij ons, nog geen 2. Vragen voor glaasje melk 2.20. Klein bakje fruit 5 euro. En nu komt het, soep uit een pakje want die ken ik toevallig. Ook 5 euro. Echt te ziek voor woorden.

Het vlees was heerlijk maar koelt te snel af op de warmhoudplaat, en nee wij eten echt niet langzaam ofzo.

1. De sfeer als je binnenkomt is prima en gezellig. Goede ontvangst. Hierna als je bestellen wilt duurt dit best lang, andere klanten die later binnen kwamen werden eerder geholpen. Dit geeft meteen al een apart gevoel. Wij hadden een klein meisje bij ons, nog geen 2. Ze vragen voor glaasje melk €2.20. Voor een klein bakje fruit 5 euro. En voor de soep werd 5 euro gevraagd die uit een pakje kwam. Dit vind ik wel te veel geld voor wat je ervoor krijgt.

Het vlees was heerlijk maar koelt helaas te snel af op de warmhoudplaat. We hadden dit ook aangegeven en dit was bekend bij het personeel. Jammer dat ze hier dan (nog) niets mee hebben gedaan.

Totaliteit prima ervaring.

Ik las mijn vorige reactie en zag behoorlijk veel spelfouten. Dit hopelijk nu recht gezet.