1. Al een paar keer wezen eten hier en elke x weer helemaal top! Bediening is altijd vriendelijk en weten waar ze het over hebben, vinden het ook helemaal niet erg om een paar keer extra voor je te lopen! Het eten is ook helemaal prima, wij komen hier zeker nog vaker terug!

En vooral de complimenten aan de twee serveersters die ons deze avond hebben bediend!

Vorige recensies van lola

• Er hangt hier altijd een heel gezellig sfeertje, je voelt je meteen op je gemak. Bij binnekomst word je netjes begroet door het personeel wat ik persoonlijk altijd heel fijn vind. Ruime keuze op de menukaart en alles was prima. Aardige bediening en eten was goed! Helaas was mijn creme brulee niet helemaal goed maar dit werd heel netjes opgelost door een aardige jonge man van de bediening. Hij heeft de creme brulee niet in rekening gebracht en ons zelfs nog een koffie of thee aangeboden!

Wij komen zeker vaker terug!