1. Ga hier niet heen. Deze tent wordt bestierd door een vreselijk onplezierige man. Zeer onbeschoft en een uitermate onvriendelijk mens. Deze horecagelegenheid is een soort kamp waarin je bij elke overtreding straf krijgt. Vergeet je onbezorgde vakantie hier. Gebruik voor de lol eens je mobiele telefoon of vraag eens of ze bitterballen hebben. Slechte reclame voor Terschelling.

1. Beste Herman,
    Wij vinden het jammer dat u zo verdrietig bent alleen vragen wij ons af of u wel echt bij de Zandzeebar bent geweest. Wij verkopen namelijk de lekkerste bitterballen van het eiland!.
    Het klopt dat we sinds 2 jaar mobiel vrij zijn wat zeer goed staat aangegeven bij de ingang en op onze menukaart.
    Mochten onze gasten dit door omstandigheden over het hoofd zien dan worden zij hier inderdaad op correcte wijze op aangesproken.
    Gasten met een mobiele verslaving vinden dit vaak erg vervelend. Wij hebben hier begrip voor maar aan de andere kant is het ook erg fijn om op het eiland een plek te hebben waar niemand met zijn mobiel bezig is. Gelukkig zijn er nog heel veel andere fijne plekken op het eiland waar u ongestoord met uw mobiel kunt spelen.

2. Beste Sander,
    Ik ben zeer zeker in Zandzeebar geweest en het was mijn slechtste horeca ervaring ooit. Niet dat ik nu een soort recensent ben die honderden horecagelegenheden heeft bezocht, maar toch. Het gaf mij een naar gevoel over Terschelling en de Terschellingers. Nadat we in je restaurant zijn geweest ben ik op zoek gegaan naar recensies over Zandzeebar en ik bleek niet de enige die zich heeft gestoord aan de zeer onvriendelijke ontvangst. Misschien heb je het zelf niet door, maar je mag je toch eens achter de oren krabben over hoe klanten, gasten, in jouw gelegenheid worden benaderd en dat is zeer zeker niet correct. Ik begrijp best dat je een no-mobiel regel invoert in jouw restaurant, daar is niks mis mee. Het gaat er natuurlijk om hoe je die regel 'afdwingt'. De reden waarom je ons gezelschap de deur hebt gewezen had niks te maken met een mobiel, maar ging over heel iets anders. De manier waarop jij conclusies trekt (zoals ook nu weer in deze reactie) over mensen en daar op een agressieve manier op gaat reageren, is niet typerend voor een correcte gastheer lijkt mij. Maar goed, je kan het je veroorloven want Terschelling is een mooi eiland en de mensen komen toch wel. Maar kijk ook eens naar jezelf ipv altijd de ander te beschuldigen, kan nooit kwaad. En dan komt iedereen graag eens terug.