1. Onlangs hier met 4 personen gegeten. Vuile menukaarten die aan elkaar plakten bah! Het vlees/gebakken aardappels dropen in het vet. Dit Griekse restaurant heeft zelfs geen knoflooksaus in huis! Ook geen friet! De mayonaise in de vorm van Remia sticks! Piepkleine glaasjes ouzo, smalle gazen met cola en veel ijs. Salades niet aangemaakt, ze hadden geen olie/azijn, ik moest extra betalen voor een klein bakje met water aangemaakte olie of iets wat daarvoor door moest gaan. Totaal geen liefde en aandacht voor het eten, wat normaal zo heerlijk kan zijn! Geen enkele interesse voor de klanten, helemaal geen gezellige sfeer, interieur uit de jaren '70. Het personeel was vanaf het begin tot aan het eind zeer klantonvriendelijk en chagrijnig. Er werd niet gecommuniceerd, niet opgelet. Heel erg jammer, hier komen wij nooit meer!!