1. Sandra 104 punten

Eigenlijk niets voor ons om niet fatsoenlijk de tijd te nemen voor 'n avondje eten maar afgelopen zaterdag hadden we nu eenmaal niet zo heel veel tijd voordat we in de nabije omgeving van 't restaurant op een feestje werden verwacht. Dit doorgegeven aan de bediening die keurig voor het door ons gewenste tijdstip de gerechtjes wist uit te serveren.

De service was verder prima, we kwamen gewoon gezellig casual snel een hapje eten en het personeel behandelde ons ook op die manier. Niets uit de hoogte, ook niet te informeel, gewoon goed.

Sfeer was wat druk en rommelig omdat er vlak bij ons een grote groep zat, waarvan oma jarig was en sommige kleinkinderen blijkbaar niet gewend waren om in een restaurant te zitten.

Eten was prima, lekkere amuse en de voorgerechtjes waren ook helemaal in orde. Het lam als hoofdgerecht viel een beetje tegen maar verder een hele goede avond gehad. We komen zeer zeker nog 'ns terug als we wat ruimer in de tijd zitten.