1. Veel positieve recensies gelezen en dus gekozen voor dit restaurant. Jammer genoeg ... voor ons een teleurstelling.
    Er kwam meer dan voldoende eten op tafel. Er was biefstuk besteld en er kwamen drie flinke stukken op het bord. Helaas had de keuken duidelijk moeite met het goed bereiden van een (medium) biefstuk. Het vlees was taai, erg taai!
    We hadden liever één goede biefstuk gehad dan de 3 taaie lappen die op het bord kwamen...
    Ook het bereiden van spareribs was voor de kok deze avond erg lastig: zwart en verbrand.
    Kortom geen goede avond van de kok deze avond. Dat doet het restaurant helaas geen goed.
    En... het slecht bereiden van de maaltijd maak je niet goed door veel te serveren.
    Een tip voor het restaurant. Hou rekening met de spreuk: "Niet het vele is goed, maar het goede is veel".

4,9