Op dit adres zit nu: Rose's Next Door

1. Lekker zitten, de service is weer als vanouds erg goed (dit was vorig jaar een stuk minder bij de nieuwe bedienden), volgens mij is er een nieuwe manager die alles strak in de gaten houdt. Helaas is de kwaliteit van het eten nog steeds gezien de prijs redelijk benedenmaats; erg mooi opgemaakt en klaargemaakt, dat wel, maar de producten waar de koks mee moeten werken zijn minder. Dus dit moet echt van de eigenaar af komen. Doe er wat extra verse tapas bij, biefstukreepjes terug op de kaart (wel goede kwaliteit) en jullie gaan weer de goede kant op.

Vorige recensies van Tom

• Cantina gaat de afgelopen maanden helaas achteruit. Door bv onervaren nieuw aangenomen personeel wordt de service en snelheid veel minder. De drankjes worden gewoon op tafel "gekwakt" en de bediende loopt al bangig weg voordat je iets wil vragen. Het vaste personeel (met name de Indische dame) doet het nog steeds voortreffelijk.

Het aantal hapjes zijn daarnaast verminderd (van ongeveer 20 erg goeie naar ongeveer 12 redelijke, bijvoorbeeld de biefstukhapjes zijn weg, wellicht te duur) en de kwaliteit is redelijk (in plaats van uitstekend vorig jaar).

Je zit er nog steeds erg leuk maar voor deze prijs MOET de kwaliteit weer omhoog anders moet je ook Eetcafe prijzen hanteren en niet restaurantprijzen. Kom op Cantina! jullie waren favoriet..

• Hier ook een zeer kritische eter (al jaren alle restaurantjes in Arnhem ah volgen) en snap sommige reacties niet. Al een paar keer geweest, zaterdagavond voor het laatst en wederom zeer keurig. Dit is zondermeer de beste spaanse/mexicaanse tapastent op dit moment. Zeer keurige bediening (hij had de hele avond 6 tafels dus keurig) en mocht bestellen wat ik wilde (allyoucaneat 22.50). Zeer hoge kwaliteit tapas en mijn wijn werd gevuld 5 min nadat deze leeg was.