1. "Fleur de Sel" adverteert met "bookeltjes" : "U kunt de gehele avond zoveel proeven en genieten als u wilt, U maakt een keuze uit onderstaande kleine gerechtjes en wij serveren deze aan u, totdat u zelf aangeeft dat u verzadigd bent" Dit is helaas door ons anders ervaren. De prijs van 29,95 staat tot in geen enkele verhouding voor wat je krijgt. "Bookeltjes" riekt derhalve naar een verkooptruc. De geserveerde porties blijken zo groot als een eenhapscracker en worden met veel te lange tussenpozen geserveerd. Telkens minimaal 25 minuten moeten wachten voordat het volgende gerechtje gebracht werd was geen uitzondering en in de tussentijd werd vooral gevraagd of we iets wilden drinken. Dit in combinatie met de ondermaatse kwaliteit van het eten [de kok wist vooral de zoutpot te hanteren] komen wij er in ieder geval niet meer terug.

1,1