1. Lachwekkend slecht hier. Men probeert soort Ibiza sfeertje na te bootsen wat er absoluut niet op lijkt (20 jaar op Ibiza gewoond, wees gerust, weet waar ik het over heb), met mobiele telefoon verbod, terwijl personeel wel mobieltje gebruikt, zo kansloos.
    Nou ja, daar lachen we dan nog maar om, zal de domheid van de leiding wel zijn, maar als het eten dan ook nog van zo'n slechte kwaliteit blijkt te zijn, zal deze tent geen lang leven hebben, gelukkig maar.
    Vlees half rauw(!), niet op temperatuur, en 2x verkeerde bestelling gehad.
    Goed advies, vermijd deze tent met een grote boog, zijn gelukkig vele beteren op het eiland, en voor volgend jaar, succes voor de nieuwe eigenaar, want deze zal het niet lang uithouden meer hier.

1. Beste Robert,
    Dank voor je recensie. Wij zijn nog nooit op Ibiza geweest maar jij met 20 jaar ervaring zal het vast wel weten. Hoor goeie verhalen over Ibiza dus ben blij dat je iets herkent. Ons personeel loopt met een Gizmo terminal wat totaal niet lijkt op een mobiele telefoon maar dit terzijde. We vinden het spijtig dat je ons eten niet lekker vind maar misschien had je dit even moeten melden want dan hadden we dit direct voor je opgelost.
    Twee keer een verkeerde bestelling krijgen is wat lastig aangezien wij met ons Gizmo systeem alleen een bestelling kunnen doorvoeren als het tafel nr bekend is.
    Je hebt het ook nog over een nieuwe eigenaar? Daar is bij ons niets over bekend dus bent u niet in de war met een ander bedrijf? Wij bestaan dit jaar 10 jaar en gaan met z'n allen voor de volgende 10.