1. Marc Olde Kalter

Wij waren met z'n vijfjes uit eten bij restaurant Malkenschoten in Apeldoorn. Mijn zusje had een zeer onsmakelijk iets in de salade. Ze schrok hier enorm van.

Het personeel reageerde ook geschrokken. Een mannelijk personeelslid moest het bord weghalen.
    Het was wel een beetje hilarisch en we hebben er om kunnen lachen, maar achteraf vonden we de 'genoegdoening' wel erg teleurstellend. Zo werd er niet eens een nieuwe salade aangeboden. Mijn zusje kon wel een gratis dessert krijgen. Maar omdat haar eetlust nogal bedorven was had zij daar geen zin in. Uiteindelijk kreeg ze enkel de 2 drankjes die ze had genuttigd vergoed.

In het kort: het personeel was erg vriendelijk. Maar de eindverantwoordelijke deed het - toch wel unieke en vrij ernstige - geval een beetje af als een 'foutje' en loste het probleem niet naar tevredenheid op. Meer compensatie was in dit geval op zijn plaats geweest.