1. Wij hadden voor gisterenavond gereserveerd binnen in het restaurant. Netjes communiceerd met een medewerker van deze toko en heeft ons gebeld om de reservering te bevestigen. Gisterenmiddag waren wij 'smiddags al in Scheveningen en wilde eigenlijk het tijdstip van de reservering met een half uurtje verplaatsen. Wij lopen netjes naar binnen toe om dit te melden en wij werden aangesproken door een mevrouw. Deze behandelde ons echt op een onbeschofte manier. Zij vertelde ons dat ze geen reserveringen aannemen na 19:00u en we moesten er maar op gokken dat we dan een plaatsje zouden krijgen?!? Waarom reserveer ik dan in hemelsnaam en waarom word ik dan door een medewerker gebeld, vroegen wij aan deze dame. Daarop antwoorde zij weer, dat we het maar moesten bekijken en dat ze geen plek voor ons kon reserveren en dit alles op een vrij asociale toon en zeer klantonvriendelijk. Waarop wij vriendelijk verzocht hebben om ons maar van de lijst af te strepen terwijl wij er flink teleurgesteld over waren, want de recensies hieronder gaven toch een ander beeld erover.

Heel jammer, want wij hadden er zin in. Een gemiste kans voor deze toko!

2,5

1. Deze mensen hebben hier niet gegeten dus het cijfer 1 voor het eten voldoet niet aan jullie richtlijnen aangezien deze mensen hier dus niet over kunnen oordelen

2. Dag Nick,

Dat klopt, het gaat hier enkel om een ervaring met de service en de sfeer. De cijfers voor eten&drinken en prijs/kwaliteit heb ik daarom zojuist verwijderd.

Met vriendelijke groet,
    An