1. Afgelopen weekend een bezoekje gebracht aan dit nieuwe eetcafé.

Bij binnenkomst werden we aan een 2 persoons tafeltje gezet temidden van een hippe/stoere setting met uitzicht op een grote open keuken. Het assortiment dranken is uitgebreid en als speciaal-bier liefhebber zit je hier prima op zijn plaats. Mijn vriendin nam een (heerlijke) droge witte wijn en ik begon aan Weizen Stephaner(halve liter fles).

De menukaart is redelijk uitgebreid en staat vol met duurzaam verantwoorde producten voor een zeer schappelijke prijs. Dat bijna alles op de kaart uit eigen keuken komt liet zich blijken door de nachos met guacamole en chilisaus. Waar je in bijna ieder ander restaurant een half-fabricaat dipje en chilisaus uit een fles op je bord krijgt, is het hier beide vers bereid (dat stond overigens niet vermeld op de menukaart, dat zou ik de uitbater aanraden).

Als voorgerecht namen mijn vriendin en ik beide de carpaccio, die was super! Een lekkere zoete dressing in combinatie met een basilicum dressing en kwalitatief goed vlees maakte het gerecht perfect.

Het hoofgerecht dat wij kregen (kip op een vers broodje/tonijnsalade) waren beide goed op smaak en zagen er mooi uit. Dat de kip niet uit de supermarkt kwam was duidelijk te proeven.

De huisgemaakte brownie was zo lekker dat wij 1 portie extra besteld hebben voor onze dochter die thuis zat.
    We hebben de avond afgesloten met een lekker bello limoncello(?) die ik de volgende keer zeker weer zal bestellen.

Gedurende de avond is de bediening een aantal keer langs geweest om ons op ongedwongen wijze te vragen of alles naar wens was.

Kortom: een leuk en zeer lekker eetcafé waar verschillende leeftijden samen komen en het zeer goed toeven is. Zeker tot ziens!