1. Dit weekend bij het kasteel van Rhoon de brocante markt, verwachting is dus, veel bezoekers.
    Wat een slechte onervaren slome bediening.
    Na lang wachten zijn we maar zelf aan de bar (daar stonden 5 personeelsleden) gaan vragen of we wat te drinken konden krijgen. Op onze vraag of we ook konden lunchen, stond de bediening ons schaapachtig aan te kijken, waarop ik zei; "mogen we dan misschien een kaart".
    Na de bestelling, duurde het en duurde het maar, na een half uur nog geen eten.
    Geen uitleg van het personeel, geen vraag of we inmiddels nog wat wilden drinken. Niks.
    Ook andere gasten zag je in beweging komen en vragend om zich heen kijken.
    Toen zijn we opgestaan en hebben onze drankjes betaald en zijn weggegaan.
    Bij het afrekenen heb ik gezegd, dat we weggingen, waarop gezegd werd, ja het is ook zo druk en er staan maar 2 mensen in de keuken.
    Er is nota bene een brocante markt, daar moet je als horeca bedrijf toch op organiseren.
    Maar het personeel had ook tegen hun gasten kunnen zeggen, bij het afnemen van de bestelling, dat het mogelijk lang zou kunnen duren.
    Maar niks van dit gebeurde.
    Zeer slecht
    Hier zien ze ons niet meer.