Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Markt 213, 5701 RJ, Helmond

1. Mark van Deurzen

Wij hadden ons erg verheugd op ons diner bij De Rozario's, en waren benieuwd of alle media aandacht zich in de praktijk aan de wensen voldoet.
    Het bleek achteraf een teleurstelling te zijn geweest.
    Prijs/ kwaliteit verhouding vond ik naar mijn mening niet in verhouding. De gerechten werden zeer creatief, en kleurrijk, gepresenteerd. Zeker Instagram waardig! Helaas was het qua smaak niet zoals het werd gepresenteerd, weinig prikkelende smaakcombinaties was onze mening.
    De bediening was niet goed op elkaar ingespeeld, en hadden naar mijn mening weinig kennis van wat ze serveerden. Het klonk erg ingestudeerd. Jammer dat de gastvrouw een verveelde houding had, we voelden ons niet erg welkom geheten. Van een klein afstandje konden we de chef zien, en horen, hij had energie voor 10 waardoor dit ergens wel weer werd gecompenseerd in de sfeerbeleving. Jammer dat hij niet bij ons even langs de tafel was gekomen om even een praatje te maken zoals hij dat in de media had aangegeven.