1. Goed terras, heerlijk bier maar slechte bediening vanochtend. Nadat de bestelling was opgenomen kon de dame in kwestie niet meer wachten op een weifelende keuze van biersoort van een vd gasten (ze had ook tips kunnen geven, als je ziet dat iemand twijfelt, alle overige bestellingen zijn opgenomen zeg je niet ik kom straks terug). Nadat het drinken op was maar gevraagd waar onze bestelling (bittergarnituur) bleef. Die was de dame vergeten. In eerste instantie geen enkele verontschuldiging ("wilt u hem alsnog bestellen?), de sorry kwam toen we direct wilden afrekenen. Vervolgens een opmerking dat ik niet zo boos moest kijken, toen mijn uitleg kwam (uitblijven van een sorry) kregen we nog een sneer terug en keek ze naar de andere tafeltjes met een verongelijkte blik. Een tafeltje verder daarna ging met ons in gesprek, die ook slechte ervaringen hebben met deze dame.

Jammer, zo'n mooie plek in combinatie met deze bediening, het zet wel de toon in zo'n omgeving.