1. Op de bonnefooi in Amsterdam dit onverwachte pareltje in de Haarlemmerstraat binnen gestapt.
    Mijn vrouw en mijn moeder namen een hoofdgerecht, respectievelijk een boterzachte goed gegaarde Dorade met de kop er gewoon aan (zoals mijn vrouw 't wil), lekker sappig (Dorade wordt al snel droog als je niet oppast), vergezeld door een perfecte antiboise saus.
    De lamsbout van mijn moeder ook perfect gegaard.
    Mijn voorgerecht palingmousse leuk opgediend (in een confiturepotje), naar mijn gevoel iets aan de koude kant, maar voor de rest prima.
    De gevulde kwartel ook top.
    Verder ook vermeldenswaardig dat de witvis en de frietjes van het kindermenu ook bovengemiddeld waren, vooral de frietjes met schil. Anders (en lekker) bereid t.o.v. van wat je standaard krijgt.
    Mijn afsluitende clafoutis ook lekker, niet te zoet, niet te zacht.

Bediening attent en vriendelijk, vooral naar onze kinderen toe.
    Wel oppassen bij het aflopen van de trap naar de WC's beneden, beetje aan de steile kant, maar overall een plek om te onthouden op de Haarlemmerstraat.