1. marjan Kurvers

Vanwege een goede ervaring vorige keer, met groep van 10 personen gekomen. Verzorging drank was perfect. Ook het aantonen van producten voor mijn allergie was goed geregeld. We moesten met 2 x 5 personen bestellen. Op zich prima. Maar een groep kreeg snel het eten, de ander moest soms lang wachten, bijna 1,5 uur op hamburger, die ook nog niet warm was. Daarna brengen ze 2 keer nieuwe hamburger. Ze brengen in het hele restaurant de bereidde zelfde producten rond. Wordt niet per tafel het bestelde gebracht, zo moest je soms erg lang wachten op mayonaise brengen en 1 uur later de frites pas. Nieuwe frites brengen als je met het toetje bezig bent.

Jammer dat het zo gelopen is. Heel erg rommelig. Kwam volgens hun vanwege komkommertijd. De leidinggevende gaf ons een korting van 2 flessen wijn om het goed te maken. Heel netjes van hem. Maar voor mij geen herhaling meer. Kwaliteit eten was redelijk tot goed.