1. Heerlijk gegeten en gedronken gisteren. Behalve de fijne plek moet ik zeggen dat ik de service uitstekend vind. En dat is absoluut niet overal! Pluim! Er mankeerde eea aan mijn gerecht. Toen ik dat aangaf werd er werkelijk alles aan gedaan om dit te verbeteren. Ik kon zelfs iets anders kiezen.

Wat ik ook opvallend vond was dat er meer dan 1 vegetarisch gerecht op de kaart staat. Dat maak ik maar zelden mee. Ik ben geen vegetarier maar eet heel graag vegetarisch alleen kan ik overal zo vaak zo slecht terecht hiervoor. Hier niet, hier had ik keuze!

Als ik een kritiekpuntje moet bedenken is het slechts: bedenk voor de vegetarische recepten wel iets anders dan die eeuwige geitenkaas en caprese (mozzerella, tomaat en basilicum) varianten. Die zijn altijd overal te verkrijgen. De gegrilde courgette en bietenhummus is daar een uitstekend voorbeeld van.