in Eersel

Streetfood gerechten en Ala carte.

1. Gereserveerd ter gelegenheid van verjaardag; we wisten vooraf dat we de visschotel voor 2 personen zouden kiezen; toen we binnenkwamen hoorden we een klant klagen dat het 1 uur geduurd had voordat zij deze visschotel opgediend kregen; om dezelfde ervaring te voorkomen hebben we direct laten weten dat wij de visschotel wilden; ons werd geadviseerd een broodmandje te nemen en te genieten van onze prosecco.

De schotel werd binnen acceptabele tijd opgediend. De vis werd gepresenteerd op saffraanrisotto; toen wij na enige tjd om frietjes vroegen, kwam de opmerking "die hadden erbij behoren te zitten"; steekje laten vallen dus. Verder lekker op het terras genoten van ruime hoeveelheid vis en heerlijk nagerecht (rood vruchtentaartje met bosvruchtenijs ) en dubbele expresso. Prijs kwaliteit verhouding prima.

Commentaar puntje: eigenaar en eigenaresse gingen op gegeven moment zelf zitten eten, drinken en roken (met personeel dat afgewerkt was en bekenden uit het dorp); wij vinden dit eigenlijk niet kunnen, maar het was een zeer warme dag en iedereen was blij om buiten te zijn.