1. Rian 99 punten

Vanavond gegeten bij van der Valk Middelburg.
    We waren vandaag 30 jaar getrouwd dus we dachten we gaan super lekker dineren samen. We bestelde allebei een tournedos. Ze kwamen de tournedos brengen, we nemen allebei een hap ervan en zeggen tegen elkaar de tournedos is koud en ook de saus.
    We hebben de leidinggevende van het restaurant erbij gehaald en onze klacht verteld, hij nam alles mee terug en zei wij gaan 2 nieuwe tournedos voor u bakken .
    En wat denk je na 3 minuten kwamen ze 2 nieuwe tournedos brengen .
    Toen stond er een vrouwelijke leidinggevende bij en ze zei ik blijf er even bij staan om af te wachten of het nu goed is, we nemen allebei een hap ervan en we zeggen allebei het is weer koud.
    Toen zei ze tegen ons als u een tournedos warm wil eten moet u hem laten doorbakken. Echt onzin .
    Maar we hadden ook geen zin in doorbakken Tournedos dus dit maar opgegeten.Was niet lekker.Maar toen hadden ze onze tafel afgeruimd en gevraagd wilt u nog iets na of koffie maar dat wilde wij niet, maar na een half uur wachten zelf maar een serveerster geroepen en betaald.

We zijn echt teleurgesteld door van der Valk Middelburg
    Echt geen aanrader !!