1. Aan het eten zal het echt niet liggen, dat is heerlijk. Maar de bediening, die is echt ongelooflijk onbeschoft, onprofessioneel en asociaal. Tafel werd gauw aangewezen en weg was ze. Geen enkele keer eet smakelijk o.i.d. gewenst. Aan de kant geduwd door bediening, omdat ze er langs moest met haar dienblad. Pardon? Volgens mij hoort het personeel aan de kant te gaan voor gasten en niet andersom? Er is één keer drinken aangeboden in de 2,5 uur, verder moesten we erom vragen. Excuses voor de verwoording, maar ik kan het simpel niet anders beschrijven: echt iedereen loopt daar met een chagrijnige smoel rond. Als je afrekent noemt ze het bedrag and that's it. Dit zijn enkele voorbeelden van gisteren, maar de vorige keer was het net zo rampzalig. En aangezien jullie nooit op negatieve recensies reageren... zegt al genoeg. Voor mij de laatste keer geweest en zal het ook zeeeker niet aanraden hier te gaan eten!