1. Hans Blauwen

Op zondag 10 juli zat ik samen met mijn schoonzoon op uw terras en daarna kwamen mijn vrouw en dochters erbij zitten. Wij hadden al besteld bij de serveerster dus de bestelling van de dames was iets later. Nadat wij ons drinken geserveerd hebben gekregen en wij het inmiddels op hadden heb ik de serveerster gevraagd of dat het nog lang ging duren omdat dat wij ons drinken allang op hadden. Zegt de serveerster “Moet je het nog” waarop ik aan gaf graag.

Na verloop van tijd kwam het drinken alsnog. Inmiddels was ik zo boos dat ik gelijk heb aangegeven dat we af wilde rekenen aan de mannelijke serveerder. Hij gaf ons verzoek gelijk door aan de serveerster die een tafel naast ons stond. Maar ze kwam niet. Ik ben op een gegeven moment naar haar toegelopen en gaf aan dat ik wilde betalen en dat ik niet gediend ben van de manier waarop zij mij te woord stond. Geeft ze no te bene aan dat ze het niet gezegd heeft en staat ze gewoon te lachen.

Wij komen wekelijks in diverse restaurants, zowel privé als zakelijk maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik hoop voor uw organisatie dat niet al het personeel zo met klanten omgaat want dan zien we vanzelf een bordje te koop op de gevel staan.

Wij komen in ieder geval niet meer. Succes.

2,8