1. We hebben ruim 1,5uur moeten wachten op het hoofdgerecht (na eerst een 'koud' voorgerecht: één wrap voor een persoon) waarvoor naar mijn mening een bereidingstijd van 5 minuten nodig is (cactus steak - well done, knoflook steak - medium en rund-hamburger). Bij geserveerd werden wat patatjes, wat gebakken aardappeltjes en een witlofprutje. De kwaliteit was verder niet slecht maar niet het lange wachten waard (vlees geserveerd met een driehoekje toastbrood).
    We vonden het eten niet bijzonder en de prijs kwaliteit stond niet in verhouding. De reactie van het personeel (het zou druk zijn en 1,5 uur wachten was niet teveel) houdt geen stand. Niet alle tafels waren bezet en op zaterdagavond zorg je voor voldoende personeel in de keuken. Ik vind het restaurant geen aanrader en ik kom er ook niet terug.

1. Barry
    Van restaurant

Dag John,
    Spijtig om te horen dat u vond dat u lang heeft moeten wachten..
    In de horeca valt ondanks de spreiding van reserveringen wel eens alles tegelijk..
    Ook hebben wij tafels geweigerd om het goed te laten verlopen.
    U verteld alleen niet dat u vooraf begonnen bent met een breekbrood, daarna had uw zoon een tussen/voorgerecht en daarna dus een hoofdgerecht .. Dus voor u 1,5 uur voor uw zoon dus +- 3 kwartier ...
    U gaf aan dat de kwaliteit goed was en daar gaan wij ook voor, liever wat langer wachten en goed dan snel en slecht ..
    Normaal gesproken lossen wij klachten op met gasten maar naar uw zeer denigrerende/beledigende woorden van 'ik verwacht van die simpele gerechten op jullie kaart dat ze binnen 5 min op tafel staan was ik verder met u uitgesproken ..
    Wens u in uw verdere restaurant bezoeken veel sterkte en succes toe .. Want zelf de macdonalds is niet zo snel.
    Vriendelijke groet
    Barry de groot
    Eigenaar en uw gastheer van die bewuste avond.

2. Hallo Barry,

Kritiek is soms lastig. Mijn opmerking kwam niet uit de lucht vallen. Het was na jullie uitleg die ik niet afdoende vond.
    De zogenaamde opmerking waarbij je indruk wekt dat je als restaurant naar ons iets zou willen doen omdat het zo lang duurde,, slaat nergens op. Die intentie was er op geen enkel moment te bespeuren.
    Ook dan maar voor de volledigheid. Jullie berekende mijn zoon een volledig 3-gangenmenu terwijl hij maar 2 gerechten had genomen. Ook niet professioneel.
    Misschien mag ik suggereren dat je eens een keer bij een goed restaurant gaat uit eten. Dan weet je misschien wat ik bedoel met omgaan met kritiek, kwaliteit eten en doorberekenen van prijzen.
    Jij ook succes met je restaurant.