1. Leo 1744 punten

Solera is een van de aan het Theaterhotel gelieerde restaurants in Almelo. Bij een vorig bezoek zaten we op een ongunstige plek, in de serre, waar het erg tochtte. Deze keer een fijn plekje bij het raam. De "all-you-can-eat" formule getest. Onbeperkt bestellen klinkt mooi, maar na 4 of 5 gerechten is de verzadigingsgrens wel bereikt. De bediening is attent en vriendelijk, het eten varieert van gewoontjes tot goed. Stokbrood met knoflookmayonaise: niks bijzonders. Nachos met gehakt en salsa: stevige starter, flinke portie en smaakt goed. Taco met gerookte zalm: lekker!! Varkenshaas: goed warm en prima. De frietjes waren wel oké en de wedges echt lekker! Entrecote: goed! Spareribs: kleine portie en weinig smaak, we hebben ze graag iets pittiger. Jus d'orange oogde en smaakte wat synthetisch en witbiertje niet erg koud en vrij flauw. We hadden het buikje goed vol, dat wel.

Vorige recensies van Leo

• Leo

Geen succes. Door een overmatig gebruik van tomaten smaken veel gerechten ongeveer hetzelfde. Zelfs de kippenpootjes piri piri, die volgens de kaart "extra scherp" zouden zijn, smaakten hooguit wat minder flauw dan de rest. Bovendien waren de warme gerechten verre van warm. Alleen de aardappelpartjes waren erg lekker! We zaten op een plek waar het vreselijk tochtte. Vlotte bediening, daar is niks mis mee. Maar al met al: niet voor herhaling vatbaar.