1. GerBNL 1042 punten

Wow! Dat is een andere Chinees :-)
    Den Haag heeft natuurlijk de nodige Chinese restaurants, maar zover ik weet verder geen die echt nadrukkelijk één regio vertegenwoordigt. De kaart is flink anders dan bij de conculegas, kleiner maar met super interessante gerechtjes! In het begin liep het wat moeizaam, maar steeds meer, vooral Chinezen, weten de weg naar dit eethuis te vinden.

Je komt hier niet voor de aankleding van de zaak, die is simpel en functioneel en verder niets. Communicatie vergt soms wat handen en voeten werk, maar daar wordt geduldig aan meegewerkt.

En het eten? Ik heb nu ongeveer een kwart van de kaart geprobeerd en ben nog geen een keer teleurgesteld. De zure soep is voor sommigen een beetje wennen (of een stapje te ver wellicht), maar ik ben er gek op!

En als je dan de rekening krijgt voor al dat lekkers, dan voelt dat bijna of je ze besteelt!