Op dit adres zit nu: #Coffeedate

1. Kirsten

Heb hier ongeveer een maand geleden eten besteld. Enorm lang gewacht op de bestelling, de bestelde burger en twister Fries waren ijskoud en het bestelde ijs was gesmolten. Direct gebeld om dit door te geven, er werd niet naar mijn klacht geluisterd en ik werd onderbroken met de mededeling dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Twee weken later had ik het geld nog steeds niet teruggestort gekregen. Ik heb hen toen gebeld en werd weer op een ontzettend vervelende asociale manier te woord gestaan, degene die ik aan de lijn had kon geen uitspraken doen erover en ik zou diezelfde dag zogenaamd teruggebeld worden door de eigenaar. Dit is nooit gebeurd. Twee dagen later nogmaals gebeld en toen kreeg ik weer een geïrriteerde medewerker aan de lijn die zei 'ja ik bel u morgen mevrouw' en werd ik weggedrukt. Geld tot nog toe niet teruggestort gekregen. Kortom, ontzettend smerig voedsel en de service is ook uitermate beroerd.