1. M. 388 punten

Gisteren hier gegeten met een groep van 6. We werden snel geholpen en we hoefden ook niet lang te wachten op het eten. De pizza's waren ontzettend goed. Rijkelijk belegd, goede bodem, erg lekker voor zo weinig geld!

We vroegen aan het eind of we apart konden afrekenen omdat we allemaal voor onszelf wilde betalen.
    We werden door de bediende afgesnauwd dat dat niet mogelijk was en weg was ze. Met contant geld hebben we moeten puzzelen, wie wat terug kreeg aan wisselgeld. Toen we eruit waren heeft een andere vrouw uit de bediening haar best gedaan om ons in zoveel mogelijk kleingeld terug te betalen zodat we het onderling konden verdelen.

Ik heb werkelijk nog nooit in een restaurant gegeten die hier zo moeilijk over doet! Wat voor werk is het nou, om even te vragen wat iemand heeft gehad en mensen apart te laten afrekenen. Vind dit ook een stukje service die La Sardegna duidelijk niet biedt en de gasten dan ook nog afsnauwt. Jammer, want verder lekker gegeten!