1. Françoise

Gisteren, voorafgaand aan Don Henley in HMH, van het buffet gegeten bij JinSo. We waren wat aan de vroege kant (tafel gereserveerd om 17.30u) maar we werden met open armen ontvangen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We kregen vooraf een kleine rondleiding het buffet. Alles werd netjes uitgelegd. Drankjes stonden echt binnen 5 minuten op tafel, met een glas water erbij (kraanwater, gewoon voor niks). Omdat het tafeltje wat plakkerig aanvoelde werd er direct actie ondernomen om eea schoon te poetsen. Het eten was uitstekend, verser dan vers. De biefstuk werd op de plaat gebakken en keurig aan tafel geserveerd. En er is verschillende keren gevraagd of alles naar wens was en er werden ook direct vuile borden van de tafel opgehaald. Alle mensen die JinSo hebben "afgebrand" krijgen van ons een dikke foei!! Het was echt uitstekend en zeker een herhaling waard. En nog een kleine kanttekening voor alle kritikasters: "wat je uitstraalt, krijg je terug". Van ons drieën Dikke duimen omhoog voor JinSo én al het personeel!!!