Op dit adres zit nu: TapAsia

1. ik ben een regelmatige restaurant bezoeker door heel nederland. Wij hebben zaterdag 18 juni bij dit restaurant gegeten, we zaten aan tafel 11. De ontvangst was netjes, jas werd in ontvangst genomen en tafel aangewezen. we werden gelijk met een i-pad geconfronteerd hoe we moesten bestellen, terwijl we eigenlijk gingen voor een lekker ouderwetse a la carte menu, maar we werden door de ober overgehaald chinese tapas te proberen kostte € 25'50 onbeperkt eten exclusive drinken, maar omdat wij zoiets nooit hebben gedaan, ach ja laten we dat een keer doen. De keuze is moeilijk, je moet bestellen van plaatjes op de i-pad en gokken dat het lekker is, wij hebben totaal 22 gerechtjes voor 2 man genomen, toen zijn we maar gestopt.Afgerekent en bij mac donald verderop een heerlijke, milksake gaan halen. Voor ons geen tapas meer, het restaurant kwalificeert zich al een, snelle hap toko voor veel geld.

2,8