1. Afgelopen zaterdag 18 juni bij dit restaurant gegeten. De ontvangst was al geweldig en we kregen een zeer mooie tafel en we konden dus ook goed in het restaurant kijken. De sfeer was zeer aangenaam en binnen enkele seconden hadden we al iets lekkers voor ons staan. Wat een fijn begin.

We hadden gekozen voor een 6 gangen menu en waren heel benieuwd. Toen kwam de vrouwelijke Sommier. Deze dame heeft van ons menu echt een feest gemaakt. De voornaamste taken van een sommelier zijn het geven van een wijnsuggestie bij een bepaald gerecht of gang, en uitleg geven over de wijnkaart. De sommelier is ook verantwoordelijk voor de wijnkaart en het beheer van de wijnen. Omdat het combineren van wijnen bij de diverse onderdelen van een maaltijd (van entree tot en met het dessert) nauw luistert, is de sommelier de 'linking pin' tussen de gast en de keuken en is zij daarom soms ook betrokken bij de samenstelling van de gerechten.

Bovendien gaf zij ons aan dat we ook alle wijnen konden krijgen per ½ glas, een beetje de smaak proef en tocht bij elke gang weer iets bijzonders erbij. Het was allemaal echt TOP. Elke gang was weer een feest en vol van smaken. We zijn erg voldaan naar huis gegaan. Dit was een super belevenis en verdient ook een grote ster.