Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Markt 213, 5701 RJ, Helmond

1. Ook wij waren benieuwd naar De Rozario. Veel in de media, dus we waren erg nieuwsgierig! Toevallig liepen we er op een gezellige warme weekendavond langs, binnen was het nog goed druk dus besloten we op het terras een drankje te nuttigen.

Ze hebben tig soorten Gins en tonics, de bartender had er echt iets lekkers van gemaakt. En de meiden en heren in de bediening waren ook erg aardig en spontaan. We hadden eigenlijk nog wel zin in een kleine (vervroegde) late night snack, dus wilden we de kaart nog wel zien. Ons werd wel verteld dat het dan wel even kon duren, omdat de meeste mensen binnen menu hebben en we als laatste binnen waren gekomen "achteraan" moesten sluiten. Snap het eigenlijk ook wel, maar wel jammer! Ik had graag al wat lekkers (van het eten) geproefd. Maar omdat de oppas thuis zat te wachten was dit niet haalbaar voor ons.

Nog wel superleuk gepraat met de hoofd-bediening! Ze heeft ons nog de tekeningen van de plannen voor de verbouwing laten zien en verteld wat ze gingen doen, onder andere de akoestiek (gelukkig! Want het interieur past totaal niet bij het team en het was inderdaad lawaaiig binnen). Heeft ze ons tonkabonen laten zien, ruiken en zelfs een beetje ijs laten proeven met de bijhorende wodka die ze zelf maken.

Toen ik onderweg naar het toilet even vluchtig de keuken in liep (had het netjes gevraagd hoor), schrok ik wel van de omvang van de keuken. Erg klein en warm! Knap van die mannen in de keuken dat ze ondanks de hitte en krapheid toch iedereen een ware smaaksensatie willen en kunnen geven.

Kortom, ik hoop hier snel een lekker menu te kunnen eten! Ik verheug me er erg op. Ik kreeg wel een tip mee om te reserveren via de telefoon of de Rozario site met Resengo (?!?).