1. #Bestelden een topper van de kaart (hamburger) , kon niet zo besteld worden?? Zou bij de lunch horen, al stond dat niet op de kaart, menu of het advertentiebord buiten... (de serveerster vertelde dat meer mensen hier over klagen!)
    De manager wou van geen wijken weten en we moesten persé een volledig dinermenu bestellen, met droge patat en een nat garnituurtje die ik beiden niet wilde (bijna twee maal zo duur als de "top aanbieding").

#De hamburger medium-rare besteld, maar well-done gekregen

#Een salade Nicoise zonder ansjovis besteld, maar met ansjovis gekregen. Toen we daar wat van zeiden zouden we een nieuwe krijgen, we kregen echter DEZELFDE terug op hetzelfde bord, waar de ansjovis snel vanaf geplukt was (duidelijk te proeven). Zodra we zeiden dat de ansjovis smaak nog erg aanwezig was, kregen we na lang wachten (de overige eters waren al klaar) een halve salade in een klein schaaltje terug (nu wel smakelijk, maar duidelijk véél minder).

#hele lieve serveerster, dat dan weer wel, ik had medelijden met haar want ze was het duidelijk niet met het beleid eens!!!

Voor ons was dit zeker de laatste keer dat we hier kwamen!!
    Super duur ook trouwens voor een omhoog gevallen snackbar... 50euro voor een burger, een salade en een kindermenu (patat+kroket).

1,5