1. Anne van Gilst

Slecht restaurant. Echt slecht. Het eten is zodanig bereid dat het gaar is, maar er zit totaal geen smaak aan. Het begint al met dat de helft van de eters naar boven wordt gestuurd. Fijn als je last van je rug hebt, maar goed. Dan de stoelen. Hard is nog niet zo erg. Het feit dat er losse klinknagels op zitten die je kleren kapot maken is al wat minder, maar het meest irritante is dat de stoelen ontzettend wiebelig zijn. Je zit gewoon slecht. Dit is niet erg als je niet al te lang op je eten hoeft te wachten. Helaas zijn de serveesters erg slecht en is te lang wachten even gegeven. Onze serveester gaf aan ons door dat het nog even zou duren. Dat was 15 minuten nadat wij een érg simpel dessert hadden besteld. 20 minuten later zou het er zijn. Niets. Na een uur wachten werd ons verzekerd dat het er zou zijn. Niets.

Na anderhalf uur komt het dessert. Het is niet gaar! Het was een miniscule brownie, en dan bedoel ik twee bij twee centimeter, en ze waren er toch in geslaagd het niet gaar te krijgen. Toen ik dat zei - en ik bak al 25 jaar brownies - werd er gezegd dat ze er naar zouden kijken. WTF? Het meest hilarisch slechte was nog wel dat er twéé serveersters boven waren en geen van de twee heeft gedurende de drie uur en een kwartier dat wij er zaten, een rondje gelopen om te vragen of iemand nog een drankje wil. Er zaten 15 mensen boven. Daar hebben ze veel geld laten liggen.

Ik ga er niet meer eten. Het eten is echt niet bijzonder, en je krijgt extreem weinig voor 25 euro per hoofdgerecht. Daar moet je frietjes nog apart bijkopen. Wij betaalden 6 euro voor een portie friet voor 4 personen, maar dat was misschien net voor twee geschikt. Ik ga niet meer bij nummer 7 eten en ik raad het iedereen af. Voornamelijk om het eten, maar ook de bediening is slecht.

1. De situatie is anno 2020 beduidend anders. Geen van bovenstaand ervaren?
    Wel is demportionering war aan de magere kant.