1. Rian 64 punten

Na aanleiding van de vele goede recensie's zijn we hier vorige week wezen uit eten met 2 kinderen van 2 en 5 jaar. We waren op vakantie dus s'middags de kinderen naar bed gebracht om s'avonds een hapje te gaan eten bij Flamingo's.

Het was een warm bad waar we in kwamen. Vriendelijke begroet door de gastheer en naar onze tafel gebracht. Vanwege het kleine prijsverschil hebben we gekozen voor de all-in prijs. Voordat ons glas leeg was kwam de vaste ober al vragen of je een drankje wilde. Waar maak je dat tegenwoordige nog mee?? Je voelde dat er een leuke sfeer was onder het personeel, het eten en vooral de toetjes waren TOP. De kinderen hebben zich ziek gegeten aan de verse aardbeien, ananas, toetjes, ijs en al dat andere lekkers wat jullie hebben. Voor ons en de kinderen was het een geslaagde avond.