1. Willeke van Voorthuizen

Allereerst was het heel fijn, om op deze wijze te reserveren! We waren zondag al bij Sirtaki, maar ik lees net mijn mail pas, want ik had geen laptop tot mijn beschikking. Het eten was heerlijk! We hebben er vaker gegeten, en alle keren was het eten zeer goed! We werden vriendelijk ontvangen, door de eigenaar, en naar onze plaats gebracht. We zaten dit keer boven, dat vonden we wel jammer. Daar hadden we nog nooit gezeten. Beneden zit je veel gezelliger (vinden wij). Ondanks, dat het erg druk was, werden we vlot en vriendelijk geholpen. Tussendoor werd geregeld gevraagd, of alles naar wens was, en daardoor hoefden we niet te wenken, om bv een nieuw drankje te bestellen. We kijken terug op een heerlijk avondje uit eten met alles erop en eraan, voor een schappelijke prijs. Zeer zeker voor de kwaliteit van het eten. Toen we gingen betalen, werd ons nog een drankje aangeboden van het restaurant. Daar wij uitgebreid hadden gegeten, hebben wij van dat aanbod geen gebruik gemaakt, maar wij waardeerden het gebaar zeer. Wij komen er graag weer terug, als we in Deventer zijn.