Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. Leon 143 punten

In de stad opzoek naar een tentje. Du Nord werd het. Lekker zonnig plekje in een toch erg kille straat. Snel geholpen door de bediening. Gekozen (net als tafel naast ons) voor een broodje brie, zonnebloempitten, pesto en honing met tomaat. Duurde relatief lang voordat het kwam, maar de plek was oké.

Het eten kwam en tijdens het eten, hé waar is de pesto? En ik heb walnoot i.p.v. zonnebloempitten. Het zal wel. Buurvrouw geeft daarop aan, het is geitenkaas i.p.v. brie. Mhh ja.. We hebben dus iets anders gehad. Aangegeven bij bediening en die vlucht gelijk naar binnen. Ehh krijgen we iets nieuws of? We waren al halverwege. Ze kwam niet terug, goed het smaakte redelijk dus door de trek maar opgegeten. Na het eten geen voldoening door het karige broodje van 5,9. Dit bleek ook de prijs van het verkeerde broodje dat we gehad hebben. Na het aangeven dat het broodje gewoon niet goed was en iets anders krijgen we te horen dat we niet moeten zeuren omdat we het hebben opgegeten. De bediening zei vluchtig sorry voor het opnemen van het verkeerde broodje... De maker van het broodje/leidinggevende had een grote mond. Terwijl we duidelijk gezegd hadden wat we wilden.

Conclusie: eet hier gewoon niet

2,1