1. Heb afgelopen week tapas gegeten bij De Liefhebber. De ervaring die ik had was niet positief. Ik ben namelijk zwanger en had dit bij de reservering al aangegeven. Nog kreeg ik de vraag waar rekening mee gehouden moest worden (6 maanden zwanger). De eerste ronde kregen we de tapas en hier was een gerecht bij met gedroogde ham. Dit mogen zwangere vrouwen niet hebben. Dit bij het serveren meteen bij de serveerster aangegeven. Deze was er heilig van overtuigd omdat de ham gedroogd was, dit niet meer rauw is en dat ik daarom de ham wel mocht hebben. Kreeg hier dan ook geen ander gerecht voor in de plaats. Daarnaast is de kwaliteit /prijs verhouding niet juist. Ook het concept all you can eat wordt niet juist uitgelegd. De uitvoering valt dan ook tegen. Voor mij was dit laatste keer dat ik hier gegeten heb.