1. Rogier

Afgelopen zaterdag na 2 jaar met zijn tweeën hier weer wezen eten. Gereserveerd maar moesten toch even wachten in een bloedheet hok. Goed, kan gebeuren maar nadat we een tafeltje kregen snel bediend, als in opeten en wegwezen. Eten was ok, maar te duur voor de kwaliteit. Helaas een echte vreetschuur geworden.
    Wij komen hier niet terug en geen aanrader. Verder rommelig en de sfeer die wordt geprobeerd op te roepen valt in het niet bij het doel: geld verdienen. Jammer.
    Ps: huiswijn rood was ronduit goor.

1. Marco Bos
    Van restaurant

Beste Rogier,

Wij betreuren het ten zeerste dat uw bezoek aan ons restaurant afgelopen zaterdag niet geheel naar wens is verlopen. Wij willen u ten eerste bedanken voor uw bezoek en het vertrouwen in ons. Het is vervelend dat u ondanks de reservering even heeft moeten wachten in de Stube (klein cafeetje), helaas kunnen wij dit niet altijd voorkomen.
    Het kan zo zijn dat u na 19.00 uur hebt gereserveerd. Het wil dan weleens voorkomen dat er net mensen voor u hebben gegeten. Wij kunnen middels de werkervaring en de planning vrij goed inschatten hoe lang men blijft zitten, echter kan dit weleens uitlopen. Mocht men dus langer willen blijven zitten, dan kan en wil ik deze mensen niet wegsturen. De mensen die daarna binnen komen, proberen wij dan goed te ontvangen in onze Stube. U kunt hier een drankje nuttigen en eventueel alvast een stokbroodje krijgen. Vervelend dat onze Stube niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Soms is het lastig om in te schatten wat de gasten als snelle of langzame bediening ervaren, dit is immers persoonlijk. Wij proberen aan ieder verwachtingspatroon te voldoen om te zorgen dat iedere gast een terugkerende gast is. Wij geloven in de gezellige Oostenrijkse sfeer. Wat u precies bedoelt met het doel is mij niet helemaal duidelijk. Uiteraard moet een commercieel bedrijf geld blijven verdienen. U vindt de prijs/kwaliteit verhouding niet goed, dat kan alleen niet goed zijn als u de kwaliteit in twijfel trekt. Wij zitten al jaren aan de onderkant van de marges. Dit houdt in dat wij grote porties bieden voor een eerlijke prijs. U kunt dit eventueel uitrekenen. U geeft aan onze huiswijn niet lekker te vinden. Naast onze huiswijn bieden wij nog een open wijn aan en eventueel is er ook nog een uitgebreide wijnkaart voor u. Misschien dat u hier wel iets naar tevredenheid had kunnen vinden. Dit alles neemt niet weg dat wij uw commentaar zeer serieus nemen en dit als verbeterpunten voor ons bedrijf en het personeel zien. Mocht u bij een eventueel volgend bezoek ergens on tevreden over zijn dan kunt u dit het beste meedelen aan de bediening , zodat wij de mogelijkheid hebben om onze tekortkomingen naar u te corrigeren en de kans te krijgen om u op een positieve manier weer te laten vertrekken.

We hopen u heel graag nogmaals te mogen begroeten in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Lutscher Alm