in Bosch en Duin

Proef het seizoen!

€€€
  1. Gekozen voor het 8 gangenmenu, inclusief de bijpassende wijnen. De sommelier was erg vriendelijk en gaf het advies om voor het 6-gangen wijnmenu te kiezen. Uitstekende keuze.

Wel een aantal slordigheden in de bediening. De boter wordt pas na de 2e of 3e gang op tafel. We vroegen ons al af waar het mes voor was naast het zout en de olijfolie. Bij de eerste gang werd op mijn bord een stuk huishoudfolie mee geserveerd.

Later op de avond werd het drukker in het restaurant, dat merkten we ook aan de tijd tussen de gangen. De sommelier ving dit netjes op door zo nu en dan bij te schenken.

Conclusie: een leuke, lekkere avond. De slordigheden vielen wat tegen voor een restaurant met een Michelin ster.

1. Beste Maarten,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie over de Hoefslag! Uw puntjes van kritiek nemen wij heel serieus en deze nemen wij dan ook mee voor in de toekomst om onze kwaliteit te verbeteren. Wij zien u graag nog eens terug bij de Hoefslag!

Gastvrije groet,

Sylvia Houtzager