1. Duidelijk opstart problemen. Ik moet eerst 10 min. wachten voordat we überhaupt een tafeltje krijgen. Ik ga dus al zitten met een slecht humeur, als het aan mij had gelegen was ik weggegaan, maar onze vrienden trakteerden, en dan kan je niet zomaar weglopen. Ze boden zelfs hun excuses niet aan. Dit vond ik erg onredelijk...
    We gingen maar wat bestellen, tenminste als we de kans kregen. Het personeel loopt heel asociaal langs ons heen.. Ja hallo denk ik dan, wat wil je nu? Dat we weggaan ofzo. Op dat moment voelde ik me heel ongemakkelijk, en vaak heb ik overwogen om gewoon weg te gaan. Maar uit beleefdheid bleef ik toch maar zitten.
    Toen we ein-de-lijk hadden besteld moesten we nog wachten op het eten, en oh-oh wat duurde dat weer lang.... Ik snap niet zo goed wat de bedoeling van dit restaurant is. Moet je nu vragen om je drinken, en elke keer naar de bar toe lopen, wanneer het eten komt, en of je drinken mag. Het enige goede is het eten. Dat was heeerlijk! Alleen die prijs dan weer..

Ik vond het erg slecht hier, en kom hier zeker niet meer terug.

Niet voor herhaling vatbaar.

1,1