Op dit adres zit nu: Yankee Doodle

1. De zaak ziet er ongezellig uit, maar met liefde voor sushi en gebrek aan beter toch maar naar Suwa. De bediening is in en in slecht, vaak te jong en onervaren, dat is nog niet eens het probleem want met netheid en met een glimlach kun je veel goedmaken, maar die is ver te zoeken.

Toen we bij een besteld flesje drinken geen glas kregen en hier netjes om vroegen, kregen we een glas met lippenstift (kan gebeuren). Toen we er iets van zeiden, liep de serveerster 'in onze ogen' gepikeerd weg, met de uit gesproken woorden "Tsss... Oh oh oh..." Met een chagrijnig gezicht werd er een nieuw glas gebracht. We voelden ons er zeer onprettig bij en niet serieus genomen, alsof het onze schuld was. Vervelende sfeer!

De vrouwelijke manager of eigenaresse van het bedrijf heeft van gastvriendelijkheid, omgang met mensen en serveren geen verstand en scoort echt een dikke onvoldoende tot ergernis aan toe! De bordjes worden soms letterlijk hard op tafel gezet, en voelt soms agressief.

Als er in Emmen een leuk sushi restaurant komt, zal Suwa niet lang meer bestaan. Jammer, want het eten is zeker niet slecht.

6,7